• Przechowalnia 0
  • Koszty, opcje i czas dostawy

    KOSZTY I OPCJE DOSTAWY

    1. PACZKI KRAJOWE

    W sklepie carmani.pl udostępniamy następujące sposoby doręczenia paczek.

    Sposoby dostawy/doręczenia i płatności wraz z przybliżonym czasem doręczenia przedstawiają się następująco:

                            SPOSÓB DOSTAWY/OBSZAR                                PRZEDPŁATA         POBRANIE                  CZAS DORĘCZENIA*

    KURIER InPOST (dostawa pod adres)

    10,99*

    13,99*

    1-2 dni robocze od wysyłki

    PACZKOMATY InPOST

     9,99*

    ---

    1-2 dni robocze od wysyłki

    UWAGI:

    • czas doręczenia liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia, czyli przygotowania i wysyłki paczki(czas ten określa informacja przy produkcie lub/oraz regulamin: § 5, pnkt. 3, z uwzględnieniem, że czas przygotowywania paczki zależy wyłącznie od aktualnej "kolejki" zamówień oczekujących na realizację)

    • powyższe ceny dotyczą wyłącznie paczek/zamówień krajowych o wartości do 199zł (powyżej tej wartości – wysyłki są nieodpłatne)

    • firma kurierska InPost podejmuje tylko jedną próbę dostarczenia paczki bezpośrednio pod adres odbiorcy w godzinach: 9-16 w dni robocze (w przypadku braku odbiorcy kurier pozostawia awizo i paczka oczekuje na odbiór w oddziale InPost, a po 24h jest odsyłana do nas)

    • nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru paczki (np.: do południa, po południu, po godz. 16-tej, do godz. 14-tej, itp.), kurierzy InPost doręczają paczki w dni powszednie, w zakresie godzin podanych w poprzednim punkcie
    • prosimy o wybór takiego adresu dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w w/w godzinach doręczeń paczek firmy kurierskiej

    • kurier InPost nie kontaktuje się przed doręczeniem przesyłki
    • nieodpłatna zmiana miejsca doręczenia w obrębie tej samej ulicy możliwa jest za pośrednictwem strony internetowej firmy kurierskiej InPost: www.inpost.pl wyłącznie w dniu wysyłki paczki podając numer listu przewozowego
    • wszystkie paczki kurierskie posiadają ubezpieczenie od zaginięcia oraz uszkodzenia zawartości wykrytej podczas odbioru paczki, w obecności przedstawiciela/kuriera firmy doręczającej(paczki wysyłane do paczkomatów mają tylko ubezpieczenie od zaginięcia)

    • w przypadku wyboru opcji płatności "przedpłata" za zamówienie można opłacić bezpośrednio z własnego rachunku bankowego na nasz rachunek bankowy(przelew tradycyjny) lub za pośrednictwem systemu płatności internetowych: PayU oraz Przelewy24(wybór sposobu pozostawiamy Zamawiającemu: wybór opcji sposobu płatności możliwy jest podczas składania zamówienia; numer rachunku bankowego podany jest w zakładce: „regulamin sklepu”)

    • o szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki/przesyłki) poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera

    • monitorowanie/śledzenie przesyłek i paczek można dokonać za pośrednictwem następujących strony:




    PACZKI ZAGRANICZNE/MIĘDZYNARODOWE

    1. Zamówiony towar, poza granice RP jest dostarczany za pośrednictwem "Poczty Polskiej" oraz firm spedycyjnych i kurierskich: Global Express",  DPD, DHL, GLS i TNT.
    2. Realizujemy zamówienia międzynarodowe z całego Świata(z wyłączeniem Afryki i... Niemiec). 
    3. Paczki wysyłamy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, np.: kartą kredytową(dostępne systemy płatności: Przelewy24 i PayU).
    Zwracamy uwagę, że minimalne zamówienie międzynarodowe = 39,00zł

    4. Wszystkie paczki zagraniczne wysyłamy jako "Priorytet"(priorytetowy/szybszy niż standardowy czas doręczenia)

    5. Koszt doręczenia paczki ustalony jest przez nas ryczałtowo, niezależnie od wagi paczki (
    dokładne ceny, uwzględniające kraj dostawy, pojawią się podczas składania zamówienia, po włożeniu towaru do koszyka).

    6. Paczki wysyłamy do każdego kraju na Świecie, niezależnie od wymiarów i wagi/gabarytów paczki.

    7. Czas doręczenia liczony jest od dnia realizacji zamówienia/wysyłki paczki i wynosi 5 - 21 dni roboczych(w zależności od kraju przeznaczenia i opcji dostawy).

    8. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach doręczeń paczek przez pocztę lub firmę kurierską.

    9. O szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki) wraz z linkiem do monitorowania/lokalizacji paczki poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera.

    Kontakt z nami:
    • telefony: 697 632 387; 503 952 962 (czynne w godz.: 10-20, każda niedziela wolna od pracy)
    • e-mail: detal@carmani.pl 
    • poprzez komunikator ze strony sklepu


    Strona carmani.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji wysokiej jakości usług.
    Zgodnie z tzw. Informacją Techniczną Cookie możesz sprawdzić cel, określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.