• Przechowalnia 0
  • Pomoc

    CARMANI.PL  porcelana i prezenty... detal i hurt

    SZYBKA POMOC



    1. WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW W SKLEPIE

    Jak skutecznie korzystać z wyszukiwarki produktowej??



    wyszukiwarka produktowa carmani.pl

    Pośrodku, górnej części strony sklepu znajduje się okienko wyszukiwarki produktów.

    Zdajemy sobie sprawę, że nieraz trzeba znaleźć konkretny produkt lub motyw produktu wtedy z pomocą może przyjść w/w wyszukiwarka.

    Przykład: szukamy produktów z kotem, kotami, itp.
    Wystarczy wpisać słowo, np.: KOT, aby wyświetliło się wszystko co zawiera wpisane słowo.
    Aby wyniki wyszukiwania były pełniejsze można również, po obejrzeniu w/w wyników, w wyszukiwarkę wpisać angielskie tłumaczenie słowa KOT, czyli CAT, ponieważ duża część produktów ma nazewnictwo tylko angielskie.
    Mogą się wtedy wyświetlić inne niż poprzednio produkty, a więc obraz wyników wyszukiwania będzie inny, a ich suma będzie na pewno rzeczywistym obrazem tego co sklep zawiera i ma w sobie coś "kociego" ;-)

    Tak można robić z każdym, poszukiwanym produktem.

    Ot, szybko, dokładnie i przyjemnie ;-)

    Zachęcamy do korzystania z wyszukiwarki, ale również do przejrzenia całej, naszej oferty :-)

    Można oczywiście skontaktować się z nami celem wyszukania interesujących produktów: detal@carmani.pl, poprzez komunikator ze strony sklepu lub telefonicznie: 697 632 387, 503 952 962 (czynne w godz.: 10-20, każda niedziela wolna od pracy)



    2. NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


    Wzrok już nie ten... można coś zrobić aby opisy na stronie były czytelniejsze(za mała czcionka)?

    Zastosowaliśmy optymalnej wielkości, wyświetlającą się na każdym komputerze, laptopie lub smartfonie czcionkę.

    W przypadku smartfonów oczywiście można powiększyć każdą stronę przesuwając "od siebie" po ekranie palcami lub zmieniając ustawienia w telefonie(
    otworzyć Ułatwienia dostępu, a potem Powiększenie; Wybrać Powiększ 3-krotnym kliknięciem lub Powiększanie skrótem i włączyć wybrane Powiększenie)

    Natomiast najprostszym sposobem powiększenia każdej strony w laptopach i komputerach stacjonarnych jest jednoczesne wciśnięcie na klawiaturze kombinacji przycisków Ctrl oraz + (jedno wciśnięcie powoduje powiększenie aktualnego ustawienia strony o około 10-12%, dostosuj więc do swojego wzroku klikając w/w kombinację odpowiednią ilość razy).
    Aby powrócić do wcześniejszych ustawień klikaj kombinacją klawiszy Ctrl oraz - lub przywracając przeglądarkę do wcześniejszych ustawień(znaczek powiększenie po prawej stronie linii z adresem www strony)




    Czy na carmani.pl można kupić towar detalicznie?


    Oczywiście.

    Wszystkie produkty z oferty sklepu można kupić w dowolnej ilości i konfiguracji mając na uwadze, że minimalna wartość zamówienia nie może być niższa niż 29 złotych.



    W wielu sklepach koszty dostawy równe są „zero” – jak jest z tym u Was?


    Oczywiście, że są, ale jest to uzależnione bezpośrednio od wartości złożonego zamówienia. Aktualnie: minimalna wartość zamówienia z nieodpłatną dostawą = 159zł.


    Jaką firmą kurierską wysyłacie paczki i czy kurier przed doręczeniem kontaktuje się z adresatem paczki??

    Korzystamy z usług firmy InPost (i jako kurier z doręczeniem pod adres i z wysyłką do paczkomatów)
    Kurier, pomimo posiadania numeru telefonu do adresata paczki, niestety nie ma jakiegokolwiek obowiązku kontaktowania się przed doręczeniem paczki.
    Zwracamy uwagę, że przed wyborem miejsca i sposobu doręczenia powinno brać się pod uwagę fakt, że firma kurierska doręcza paczki do godz. 16-tej, wyłącznie w dni powszednie!!!




    Czy przy większych zamówieniach mam szanse na rabat?

    Oczywiście, zawsze przy większych wartościach(nie ilościach) stosujemy upusty, które uzależnione są bezpośrednio od wartości i asortymentu zamówienia.


    W jakim czasie, licząc od dnia dokonania przelewu, wysyłacie paczkę z zamówionym towarem??

    Sprawdziliśmy...
    Niezależnie od sposobu doręczenia paczki oraz wybranego sposobu płatności 90% paczek wychodzi od nas w terminie od 1 do 2 dni roboczych!!!
    Kolejne 7% paczek mieści się w przedziale 3-5 dni roboczych, a około 3% zamówień realizowanych jest w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych(zazwyczaj produkty nie będące w ciągłej sprzedaży lub "na indywidualne zamówienie")



    Jak można "zdobyć" kod rabatowy/upust?

    Co miesiąc(nawet kilka razy w miesiącu) rozdajemy kody rabatowe umożliwiające zakup całego lub określonego asortymentu w niższych, jeszcze bardziej atrakcyjniejszych cenach. Kody podawane są naszym Fan Page'u: https://www.facebook.com/CARMANIpl/  lub na stronie głównej sklepu.

    Zawsze też, po dokonanych zakupach, w otrzymanej od nas paczce znajduje się kartka z kodem umożliwiającym kolejny zakup z upustem.


    Czy wyślecie mi zdjęcie lepszej jakości??

    Oczywiście.
    Każdy produkt z oferty sklepu możemy sfotografować bardziej dokładnie i przygotować zdjęcie o lepszej/większej rozdzielczości.



    Czy realizujecie zamówienia do Paczkomatów, gdzie paczki nie są traktowane delikatnie przy ich wkładaniu do skrytek paczkomatu ??


    Tak!!!
    Zawartość paczki zabezpieczamy w sposób umożliwiający bezpieczne dotarcie produktów niezależnie od sposobu ich wysyłki/doręczenia, więc od 2019 roku realizujemy z dużym powodzeniem wysyłki przesyłek paczkomatowych.
    Zawsze wybieramy odpowiednio większą skrytkę (większy gabaryt paczki) aby podczas segregacji paczek kurier nie uszkodził zawartości paczki (paczka zawsze jest mniejsza rozmiarami niż wymiary skrytek)



    Czy jest minimalna wartość zamówienia??

    Tak, minimalna wartość zamówienia = 29zł


    Znalazłam informację "zapytaj o dostępność produktu przed złożeniem zamówienia". Co to oznacza??

    Taka adnotacja pod szczegółowym opisem produktu informuje, że może zdarzyć się, że aktualnie produktu już nie posiadamy na magazynie lub jest w rezerwacji(stąd prośba o zapytanie w/s jego dostępności, przed złożeniem zamówienia).
    Tak oznaczona jest niewielka część naszej oferty. Za każdym razem sugerujemy sprawdzić dostępność takiego produktu, ponieważ często zdarza się jednak, że mimo wszystko mamy i taki produkt na magazynie!!!



    Czy dokument zakupu jest dołączany do przesyłki z zamówieniem?

    Oczywiście. W każdym przypadku jest to paragon, będący dowodem zakupu w naszym sklepie.

    Na życzenie wystawiamy faktury VAT.



    Czy w Waszej ofercie znajdują się nieoryginalne/niemarkowe produkty będące „podróbkami” produktów znanych producentów?

    Nie!!!
    Oferujemy wyłącznie oryginalne, ekskluzywne produkty znanych i cenionych w Polsce oraz na Świecie koncernów i manufaktur.

    Nie posiadamy w swojej ofercie:
    • prymitywnych i fatalnych jakościowo produktów, których jakość pozostawia wiele do życzenia;
    • produktów, które są osiągalne w hiper- i supermarketach;
    • produktów nie posiadających aktualnych badań Państwowego Zakładu Higieny(PZH) lub innej, państwowej instytucji mającej za zadanie kontrolować produkty używane do celów spożywczych(np.: kubki, filiżanki, itp.)


    Wydaje mi się, że w ofercie jednego z producentów, którego produkty posiadacie w swojej ofercie na stronie internetowej powinien być produkt którego nie odnalazłem w waszym sklepie?

    Mamy pełne kolekcje wszystkich koncernów i manufaktur, których produkty posiadamy w ofercie naszego sklepu/hurtowni internetowej.
    Może zdarzyć się jednak sytuacja, że jakiś produkt nie został wprowadzony na nasze strony internetowe, więc w takiej sytuacji prosimy o kontakt :-)



    Czy mogę zwrócić dostarczony towar?

    Oczywiście.

    Na rezygnację z zakupu i to bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny zwrotu zagwarantowane jest 14 dni. Wystarczy odesłać towar na adres do zwrotów wraz z wypełnionym tzw. "formularzem zwrotu", a my zwrócimy pieniądze za zakup. Nie przyjmujemy jedynie zwrotów produktów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne, indywidualne zamówienie!!!

    A tutaj można znaleźć dokładniejsze: informacje o zwrotach



    Co zrobić jeżeli otrzymam produkt z wadą fabryczną?

    Najprościej: zrobić zdjęcie telefonem, wysłać na 697 632 387 z dopiskiem: numer zamówienia/nazwisko/stwierdzona wada lub e-mailem: detal@carmani.pl

    Po otrzymaniu kontaktujemy się w ciągu kilku godzin i ustalamy sposób załatwienia reklamacji(najczęściej wybieranymi przez naszych Klientów są: "wymiana na produkt bez wady" lub "obniżka ceny"

    Dokładniejsze informacje na ten temat można znaleźć w zakładce: zwroty i reklamacje



    Czy realizujecie Państwo zamówienia jako "płatne przy odbiorze"?

    Oczywiście. Nie ma jakiegokolwiek problemu :-)


    Czy sklep-firma wystawia fakturę VAT na firmę?

    Nie ma jakiegokolwiek problemu. Prosimy jednak podczas składania zamówienia wpisać nazwę i adres odbiorcy faktury VAT, nie zapominając również o numerze NIP ;-)


    Czy wystawiacie produkty na "Allegro"?

    Od niedawna już tak systematycznie powiększając ofertę w tym serwisie.

    Pod nazwą extraprezenty_pl na "Allegro" można znaleźć dużą część naszej oferty handlowej w atrakcyjnych cenach.
    Wystawiamy też "aukcje na żądanie".



    Czy można wysłać produkt/prezent bezpośrednio od Was do osoby obdarowywanej? Oczywiście dokonam wcześniej przedpłaty.

    Tak, to jest często praktykowana zasada.
    Prosimy jednak o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia, aby obdarowywany nie został "obdarowany" wiedzą n/t wartości upominku, czyli paragonem ;-)
    Paragon wyślemy na adres płatnika, a prezent/upominek na adres obdarowywanego :-)

    Ważne: nie pakujemy w żadne, dodatkowe opakowania lub papier ozdobny!!!



    Mam bardzo złe skojarzenia z zakupami przez internet. Czy Wy na pewno istniejecie i otrzymam zamówiony towar?

    Domyślamy się, że każda z osób, która kupuje przez internet mogła chociaż raz natrafić na nieuczciwy i nieprofesjonalny sklep.

    Istniejemy nieprzerwanie od kilkunastu lat i jesteśmy największym w Polsce sklepem internetowym oraz jednym z największych w Europie w branży ekskluzywna, dekoracyjna porcelana stołowa, dekoracje stołu itp. 

    Jeżeli są obawy przed dokonaniem przedpłaty, prosimy wybrać opcję dostawy/płatności "płatne przy odbiorze", a jeżeli obawiacie się o jakość lub istnienie zawartości paczki to prosimy o niewielką dozę zaufania do nas - towar wysyłamy i jest to zawsze to, co zostało zamówione.



    Czy wysyłka porcelany jest bezpieczna? Przecież to jest bardzo kruche.

    Zgadza się...
    Porcelana jest bardzo krucha, ale wysyłamy zakupiony u nas towar w sposób uniemożliwiający jakiekolwiek jego uszkodzenie, nawet w przypadku rzucania paczką!!!
    Stosujemy wszechstronne połączenie zabezpieczeń łącząc kilka materiałów wypełniających paczkę i zabezpieczających zawartość.

    Zwracamy uwagę, że ponad 90% naszych produktów to produkty kruche i bardzo delikatne, a jednak od wielu, wielu lat wysyłamy je do wszystkich zakątków Polski, Europy oraz Ameryki Północnej i... Japonii!!!

    Co ważne - nie mając jakichkolwiek uszkodzeń zawartości paczek!!!



    Nie ma odpowiedzi na interesujące Ciebie pytanie??

    Zapoznaj się więc z treścią regulaminu carmani.pl, a jeżeli po jego lekturze dojdziesz do wniosku, że nadal nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytanie - skontaktuj się niezwłocznie z nami:
    telefonicznie: 697 632 387; 503 952 962 (czynne w godz.: 10-20, każda niedziela wolna od pracy)
    e-mailowo: detal@carmani.pl  lub
    za pośrednictwem komunikatora sklepowy

    Akceptuję
    Strona carmani.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji wysokiej jakości usług.
    Zgodnie z tzw. Informacją Techniczną Cookie możesz sprawdzić cel, określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.