• Przechowalnia 0
  • Zwroty, reklamacje, uszkodzenia(detal)

    DODATKOWE INFORMACJE DO REGULAMINU SKLEPU:


    ZWROT TOWARU

    Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.

    Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, faksem, usługą mms lub telefonicznie) wysyłając wypełniony formularz zwrotu z dołączonym paragonem(jeżeli nie został już zagubiony lub wyrzucony).
    W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru. Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

    W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać przesyłką kurierską lub paczką pocztową na adres zwrotów podany w poniższym "formularzu zwrotu"

    Celem ułatwienia dokonania zwrotu załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":

    Klient może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest jako załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

    Informujemy, że oba, powyższe formularze nie są jednak obowiązkowe.

    W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:
    e-mailowy: detal@carmani.pl
    telefoniczny: 697632387 lub 503952962

    REKLAMACJA TOWARU

    Jeśli zakupiony towar ma widoczne wady fabryczne prosimy o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub pisemnie(sms/mms lub e-mail) fotografując i opisując zauważone wady.
    Po otrzymaniu powyższych informacji w czasie nieprzekraczającym 24h kontaktujemy się informując o sposobie rozpatrzenia reklamacji(np.: odbiór towaru)

    Wadliwy towar może zostać wymieniony na inny, pełnowartościowy lub może zostać zwrócona wartość produktu.

    W przypadku złożonej reklamacji, zwracamy równowartość opłaty pocztowej/kurierskiej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru oraz wartość zamówienia(reklamowany produkt wraz z kosztem przesyłki określonym w złożonym zamówieniu) zwrócimy Państwu po otrzymaniu paczki z towarem. Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.


    W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:
    e-mailowy: detal@carmani.pl
    telefoniczny: 697632387 lub 503952962

    Akceptuję
    Strona carmani.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji wysokiej jakości usług.
    Zgodnie z tzw. Informacją Techniczną Cookie możesz sprawdzić cel, określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.