...jest pusty
Strona głównaZwroty, reklamacje, uszkodzenia(detal)

Zwroty, reklamacje, uszkodzenia(detal)

DODATKOWE INFORMACJE DO REGULAMINU SKLEPU:


ZWROT TOWARU

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.

Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, faksem, usługą mms lub telefonicznie) wysyłając wypełniony formularz zwrotu z dołączonym paragonem(jeżeli nie został już zagubiony lub wyrzucony).
W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru. Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać przesyłką kurierską lub paczką pocztową na adres zwrotów podany w poniższym "formularzu zwrotu"

Celem ułatwienia dokonania zwrotu załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":

Klient może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest jako załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Informujemy, że oba, powyższe formularze nie są jednak obowiązkowe.

W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:
e-mailowy: detal@carmani.pl
telefoniczny: 697632387

REKLAMACJA TOWARU

Jeśli zakupiony towar ma widoczne wady fabryczne prosimy o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub pisemnie(sms/mms lub e-mail) fotografując i opisując zauważone wady.
Po otrzymaniu powyższych informacji w czasie nieprzekraczającym 24h kontaktujemy się informując o sposobie rozpatrzenia reklamacji(np.: odbiór towaru)

Wadliwy towar może zostać wymieniony na inny, pełnowartościowy lub może zostać zwrócona wartość produktu.

W przypadku złożonej reklamacji, zwracamy równowartość opłaty pocztowej/kurierskiej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru oraz wartość zamówienia(reklamowany produkt wraz z kosztem przesyłki określonym w złożonym zamówieniu) zwrócimy Państwu po otrzymaniu paczki z towarem. Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.


W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:
e-mailowy: detal@carmani.pl
telefoniczny: 697632387

Strona carmani.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji wysokiej jakości usług.
Zgodnie z tzw. Informacją Techniczną Cookie możesz sprawdzić cel, określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.