Czas, koszty dostawy i sposoby płatności
    KOSZTY I OPCJE DOSTAWY

 

1. PACZKI KRAJOWE

W sklepie carmani.pl udostępniamy następujące sposoby doręczenia paczek.

Sposoby dostawy/doręczenia i płatności wraz z przybliżonym czasem doręczenia przedstawiają się następująco:

                        SPOSÓB DOSTAWY/OBSZAR                                PRZEDPŁATA         POBRANIE                  CZAS DORĘCZENIA*

ORLEN Paczka

0,00/9,99*

---

1-2 dni robocze od wysyłki

KURIER InPost (dostawa pod adres)

15,99*

20,99*

1-2 dni robocze od wysyłki

PACZKOMATY InPOST

 0,00/16,99*

---

1-2 dni robocze od wysyłki

DPD-Pickup (dostawa do punktu odbioru)

0,00/14,99*

---

1-2 dni robocze od wysyłki

KURIER DPD (dostawa pod adres)

19,49

26,49

1-2 dni robocze od wysyłki

UWAGI:

  • */ czas doręczenia liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia, czyli przygotowania i wysyłki paczki(czas ten określa informacja w regulaminie § 5, pnkt. 3 i 4, z uwzględnieniem, że czas przygotowywania paczki zależy nie tylko od aktualnej "kolejki" zamówień oczekujących na realizację, ale również dostępności produktu )

  • */ceny podstawowe określone są w zależności od formy dostawy i obowiązują do wartości zamówienia, czyli:

    - do 70zł (od tej wartości – wysyłki są nieodpłatne dla usługi ORLEN Paczka)

    - do 80zł (od tej wartości – wysyłki są nieodpłatne dla usługi DPD-Pickup), 

    - do 140zł (dla paczkomatów InPost wysyłki nieodpłatne zaczynają się właśnie od 140zł),

    a dla dostaw pod adres - odpowiednio: 200zł i 300zł (InPost i DPD)

  • firma kurierska InPost podejmuje tylko jedną próbę dostarczenia paczki bezpośrednio pod adres odbiorcy w godzinach: 9-16 w dni robocze (w przypadku braku odbiorcy kurier pozostawia awizo i paczka oczekuje na odbiór w oddziale InPost, a po 24h jest odsyłana do nas)

  • nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru paczki (np.: do południa, po południu, po godz. 16-tej, do godz. 14-tej, itp.), kurierzy InPost doręczają paczki w dni powszednie, w zakresie godzin podanych w poprzednim punkcie
  • prosimy o wybór takiego adresu dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w w/w godzinach doręczeń paczek firmy kurierskiej

  • kurier InPost oraz DPD nie kontaktują się przed doręczeniem przesyłki
  • nieodpłatna zmiana miejsca doręczenia w obrębie tej samej ulicy możliwa jest za pośrednictwem strony internetowej firmy kurierskiej InPost: www.inpost.pl wyłącznie w dniu wysyłki paczki podając numer listu przewozowego
  • wszystkie paczki kurierskie posiadają ubezpieczenie od zaginięcia oraz uszkodzenia zawartości wykrytej podczas odbioru paczki, w obecności przedstawiciela/kuriera firmy doręczającej(paczki wysyłane do paczkomatów mają tylko ubezpieczenie od zaginięcia)

  • w przypadku wyboru opcji płatności "przedpłata" za zamówienie można opłacić bezpośrednio z własnego rachunku bankowego na nasz rachunek bankowy(przelew tradycyjny) lub za pośrednictwem systemu płatności internetowych: Shoper-płatności/Blue Media oraz Przelewy24(wybór sposobu pozostawiamy Zamawiającemu: wybór opcji sposobu płatności możliwy jest podczas składania zamówienia; numer rachunku bankowego podany jest w zakładce: „regulamin sklepu”)

  • o szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki/przesyłki) poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera

  • monitorowanie/śledzenie przesyłek i paczek można dokonać za pośrednictwem następujących strony:



2. PACZKI ZAGRANICZNE/MIĘDZYNARODOWE

1. Paczki zagraniczne/międzynarodowe wysyłane są za pośrednictwem "Poczty Polskiej" oraz firm spedycyjnych i kurierskich: "Global Express",  DPD, Fedex, GLS i UPS.
UWAGA!!! Ze względu na określony ryczałtowy koszt wysyłki przesyłek zagranicznych wybór kuriera nie jest możliwy. Po przygotowaniu paczki międzynarodowej do wysyłki, na podstawie gabarytu i wagi dokonujemy wyboru kuriera, który dostarczy taką paczkę w najkrótszym czasie informując o wyborze i numerze przesyłki/listu przewozowego Kupującego.
2. Realizujemy zamówienia międzynarodowe z całego Świata(z wyłączeniem Afryki(cały kontynent), Ukrainy, Rosji oraz Białorusi). 
3. Paczki wysyłamy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, np.: kartą kredytową(dostępne systemy płatności: Shoper Płatności/Blue Media, Przelewy24 i PayPal).
Zwracamy uwagę, że minimalne zamówienie międzynarodowe = 49,00zł

4. Wszystkie paczki zagraniczne wysyłamy jako "Priorytet"(priorytetowy/szybszy niż standardowy czas doręczenia)

5. Koszt doręczenia paczki ustalony jest przez nas ryczałtowo, niezależnie od wagi paczki (
dokładne ceny, uwzględniające kraj dostawy, pojawią się podczas składania zamówienia, po włożeniu towaru do koszyka).

6. Paczki wysyłamy do każdego kraju na Świecie(z wyłączeniami z pnkt. 2), niezależnie od wymiarów i wagi/gabarytów paczki.

7. Czas doręczenia liczony jest od dnia realizacji zamówienia/wysyłki paczki i wynosi 5 - 21 dni roboczych(w zależności od kraju przeznaczenia i opcji dostawy).

8. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach doręczeń paczek przez pocztę lub firmę kurierską.
9. O szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki) wraz z linkiem do monitorowania/lokalizacji paczki poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera.

 

Kontakt z nami:
  • telefony: 697 632 387 (czynne w godz.: 10-18, każda niedziela wolna od pracy)
  • e-mail: detal@carmani.pl 
  • poprzez komunikator ze strony sklepu

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI OBOWIĄZUJĄCE W SKLEPIE

 
Znak akceptacji PayPal

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl